1 | ALİ KIRKSEKİZ, "Sosyal Ağların Eğitimsel Amaçlı Kullanımına İlişkin Öğretim Elemanlarının Düşünceleri (SAÜ Örneği)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2013 |
2 | ÖZLEM DURSUN, "YETİŞKİNLERİN SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİNİN KULLANMADAKİ TEKNOLOJİ ENGELLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2013 |
3 | ABDULLAH YASİN GÜNDÜZ, "Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Algısı" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2013 |
4 | NAZİRE BURCİN HAMUTOGLU, "Karma Öğretim Öğrencilerinin Sosyal Ağlardan Facebook’a Karşı Tutumları" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2012 |
5 | MURAT EKİCİ, "Sosyal Ağların İşbirlikçi Öğrenme Bağlamında Kullanımı" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2012 |
6 | EMRE ÇAM, "Öğretmen Adaylarının Eğitsel Amaçlı, Genel Amaçlı Facebook Bağımlıları" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2012 |
7 | KADİR UCUN, "Facebook’un Eğitimde Kullanımı " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİFEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, ELEKTRONİK VE BİLGİSAYAR EĞİTİMİ, 2011 |
8 | ZEKİYE KAÇAR, "Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayara Yönelik Tutumları İle Çoklu Zeka Alanlarının Karşılaştırılması" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
9 | NEŞE AYDOĞAN, "İlköğretimde İdareci ve Öğretmenlerin E-okul sistemi kullanım alışkanlıklarının incelenmesi " ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİEĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
10 | SÜREYYA EZGİ MALTA, "İLKÖĞRETİMDE KULLANILAN EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
11 | SELÇUK SIRRI TERCAN, "ÇEVRİMİÇİ UYGULAMALI BİR TEST ARACI GELİŞTİRİLMESİ, UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
12 | FATMA BAŞARAN, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ BÖTE ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
13 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİMDE KULLANILAN EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
14 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÇEVRİMİÇİ UYGULAMALI BİR TEST ARACI GELİŞTİRİLMESİ, UYGULANMASI VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
15 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK KULLANIMINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (SAKARYA ÜNİVERSİTESİ BÖTE ÖRNEĞİ)" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2010 |
16 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "HİPER ORTAM GEZİNME YAPISININ ALAN BAĞIMLI / ALAN BAĞIMSIZ ÖĞRENENLERİN HTML İLE TEMEL WEB SAYFASI TASARIMI KONUSUNDAKİ ÖĞRENME ÇIKTILARINA ETKİSİ (DÜZCE M.Y.O ÖRNEĞİ)" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2009 |
17 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET KULLANIM DÜZEYİ: ADAPAZARI ÖRNEĞİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2009 |
18 | Veysel ÇOŞGUN, "HİPER ORTAM GEZİNME YAPISININ ALAN BAĞIMLI / ALAN BAĞIMSIZ ÖĞRENENLERİN HTML İLE TEMEL WEB SAYFASI TASARIMI KONUSUNDAKİ ÖĞRENME ÇIKTILARINA ETKİSİ (DÜZCE M.Y.O ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2009 |
19 | Hilal SELVİ, "ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET KULLANIM DÜZEYİ: ADAPAZARI ÖRNEĞİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2009 |
20 | SELÇUK SIRRI TERCAN, "Uzaktan eğitimde bilişsel yaklaşım temel alınarak bir ölçme değerlendirme aracının geliştirilmesi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2009 |
21 | FATMA BAŞARAN, "Öğretmen Adaylarının Eğitimde Sanal Gerçeklik Kullanımına İlişkin Görüşleri ( Sakarya Üniversitesi Örneği )" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2009 |
22 | SÜREYYA EZGİ MALTA, "İLKÖĞRETİMDE KULLANILAN EĞİTSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ ÖĞRENME ÜZERİNE ETKİLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2009 |
23 | HİLAL SELVİ, "SAKARYA İLİNDEKİ ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNET KULLANIM DÜZEYLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
24 | VEYSEL ÇOŞĞUN, "Hiper ortam gezinme yapısının alan bağımlı ve alan bağımsız öğrenenlerin öğrenme çıktıları üzerine etkisi" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
25 | SONGÜL TOPALOĞLU, "BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARININ KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI(ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
26 | ZELİHA DEMİR, "UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK GÜDÜLEME DÜZEYLERİ (SAÜ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
27 | ÖZLEM CANAN, "BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARININ KULLANABİLİRLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
28 | ONUR İŞBULAN, "UZAKTAN EĞİTİM WEB SİTESİNİN KULLANILABİLİRLİK DÜZEYİ(SAÜ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
29 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARININ KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI(ADAPAZARI ÖRNEĞİ)" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
30 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK GÜDÜLEME DÜZEYLERİ (SAÜ ÖRNEĞİ)" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
31 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "BİLGİ TEKNOLOJİSİ SINIFLARININ KULLANABİLİRLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
32 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "UZAKTAN EĞİTİM WEB SİTESİNİN KULLANILABİLİRLİK DÜZEYİ(SAÜ ÖRNEĞİ)" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2008 |
33 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "ÖZEL OKULLARDA ÖĞRENİM GÖREN İLKÖĞRETİ ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNETE YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELER(ACRKENT DOĞA KOLEJİ ÖRNEĞİ)" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
34 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ BAŞARISINDA BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRTİMİN ETKSİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
35 | SERHAT GÜRGÜN, "ÖZEL OKULLARDA ÖĞRENİM GÖREN İLKÖĞRETİ ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNETE YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELER(ACRKENT DOĞA KOLEJİ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
36 | MİTHAT TAKUNYACI, "İLKÖĞRETİM 8.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GEOMETRİ BAŞARISINDA BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRTİMİN ETKSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
37 | SERHAT GÜRGÜN, "İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN İNTERNETE YÖNELİK TUTUM VE DÜŞÜNCELERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
38 | SONGÜL TOPALOĞLU, "BİLGİ TEKNOLOJİSİ (BT) SINIFLARININ KULLANIMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN TUTUMLARI" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
39 | ÖZLEM CANAN, "BİLGİ TEKNOLOJİSİ (BT) SINIFLARININ KULLANABİLİRLİĞİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
40 | ZELİHA DEMİR, "UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK GÜDÜLENME DÜZEYLERİ (SAÜ ÖRNEĞİ)" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
41 | ONUR İŞBULAN, "UZAKTAN EĞİTİM WEB SİTELERİNİN KULLANILABİLİRLİLİK DÜZEYLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2007 |
42 | ÖZLEM AKCA, "SAÜ UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM ENGELLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2006 |
43 | MURAT BÜYÜKBAYRAKTAR, "LOJİK DEVRE TASARIMININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ OLARAK UYGULANMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2006 |
44 | EVRİM TEKE BODUR, "BİLGİSAYAR DESTEKLİ FİZİK ÖĞRETİMİNDE YAPISALCI YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2006 |
45 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "SAÜ UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM ENGELLERİ İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2006 |
46 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "BİLGİSAYAR DESTEKLİ FİZİK ÖĞRETİMİNDE YAPISALCI YAKLAŞIMIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2006 |
47 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "LOJİK DEVRE TASARIMININ BİLGİSAYAR DESTEKLİ OLARAK UYGULANMASININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ" ,, BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ, 2006 |
48 | CEVAT EKER, "VİDEO İLE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİLERİ" ,SAKARYA ÜNİVERSİTESİSOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
49 | SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, "VİDEO İLE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİLERİ" ,, EĞİTİM BİLİMLERİ, 2001 |
İletişim
isman@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 70 10